به من می گفت تو لذت موج سواری روی این موجای باشکوه رو از دست میدی
چون همه ش داری به پایان فکر میکنی.
اونموقع سنم کم بود نمیتونستم بنویسم بی خاکستر شدن کی نو توانی شد ؟نمیتونستم معنی پایان رو براش معنی کنم . معنی اوج رو . فروکش کردن رو....
این پایان ها هیچ وقت برا من پایان نبودن مثل عوض کردن یه لباس بودن و پوشیدن یه لباس نوتر .شاید بهتر.
دیگه اینجا نخواهم نوشت.
نیاز به یه محل جدید دارم.
آدرس جدید رو برای دوستانی که آدرس وبلاگشون رو دارم خواهم گذاشت.
دوستانی که آدرسشون رو ندارم.... روش های زیادی هست برای رسوندن آدرس وبلاگ به دست تون
ممنونم ازتون
بخاطر کسی که هستید.
[گل]
نوشته شده در پنجشنبه چهاردهم بهمن ۱۳۹۵ساعت 13:42 توسط ....|
پر از نور...ما را در سایت پر از نور دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31